Thursday, November 27, 2008

Confesiunile unui cafegiu...

Ma duceam azi dimineata la munca...in autobuz gasesc un loc liber langa un domn mai in varsta...domnul se ridica ca sa pot intra la locul liber...si subtil intra in discutie cu mine: "Va place sa cititi?", eu surprisa "Sigur ca da...". Domnul cauta in geanta si scoate o carte groasa...se vedea ca e proaspat scoasa din tipar si mi-o intinde foarte mandru: "Uitati asta e cartea mea, o lansez in curand!" Si imi arata si semnul de carte cu poza lui in picioare in fata unei cladiri..care aflu ulterior ca era chiar cafeneaua lui. Si ma pune sa citesc biografia lui scurta de la inceput si coperta 4 cu comentariile unui renumit critic...imi scapa acum numele...
Frunzarind putin si cartea mi-am dat seama ca merita citita..mai ales ca vorbeste despre o perioada care eu am prins-o avand doar cativa anisori....dar Domnul a trait-o intens.
M-a invitat chiar si la lansarea cartii, i-am dat o carte de vizita inainte sa coboare ca sa ma anunte cand va fi.

Stimate domn Gheorghe Florescu astept cu nerabdare invitatia dvs sa pot obtine si eu o carte cu dedicatie...

O intamplare oarecum ciudata si interesanta....ceva ce nu am mai patit, dar sper sa patesc mai des :)
Felicitari dlui Florescu pentru metoda prin care a ales sa iti promoveze cartea...iata word of mouth cu adevarat eficient.

No comments:

Post a Comment